mandag den 14. maj 2012

Når revolutionen kommer og svinene skal klynges op, så vær forvisset  om, at jeg står klar med reb og galge til dele af den nye bølge i danske musikscene. Veto, When Saints Go Machine, Turboweekend og vel efterhånden også Spleen United kan godt begynde at kigge sig over skulderen. Jeg har i de sidste desperate pladehandlerdage losset tonsvis af lortet over disken uden nogensinde at forstå, hvad fanden nogensomhelst kunne høre i det, jeg mener, hvem vil skides i munden på en sommerdag, når man kan få en is, men det var der åbenbart så rigeligt der ville. Siden pladehandlerexiten for 2-3 år siden har jeg gudskelov ikke haft grund til at skulle forholde mig til de ovenstående navne, men da jeg for nylig læste, at When Saints Go Machine havde lavet en coverversion af Verves "Bitter Sweet Symphony" løb nysgerrigheden alligevel af med mig. Kunne det være så rædselsfuldt som det lød, og jo, ingen grund til at ryste på hverken hænder eller i bukserne, det er en massakre af den gode smag og af værste skuffe. Som det forfængelige væsen jeg er, vil jeg naturligvis ikke have siddende på mig, at jeg er den eneste, der har sværtet mine ører grundet egen dumhed, derfor bedes du ignorere ovenstående og trykke på nedenstående link, så sætter vi en dato for revolutionen bagefter.

When Saint Go Machine "Bitter Sweet Symphony

Ingen kommentarer:

Send en kommentar