torsdag den 21. juni 2012

Lil' Johnnys mund

Peter og Henrik Olesen gør sig i dag i De efterladte henholdsvis som Ukendt under andet navn. Men inden da, spillede de to brødre sammen i blandt andet Greene og Olesen-Olesen.

I årene i Greene udsender de cover-versioner af Sort Sols White Shirt og Kraftwerks The Model, mens de som Olesen-Olesen holder sig til eget materiale. Men dog ikke i live-sammenhæng, hvor blandt andet Røde Mors Lil' Johnnys mund undervejs er en del af repetoiret. Og det på fineste vis.

Røde Mor har aldrig sagt mig det store og jeg kommer ikke op af stolen, når jeg hører originalen. Men det gjorde jeg, når Olesen-Olesen spillede den til de utal af koncerter, jeg rendte til med dem, og gør det igen, når jeg hører nedenstående optagelse fra Hald Hovedgaard.

Men vurder selv....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar